今天好高興*番學番半日咋,,
12:35放左學,之後同YAN搭火車出左[沙田]*
去到就第1時間影相,,好撚正牙,,*
影得幾靚丫,,
好開心牙,,*
影完就去左食野..[仙跡林]*好味唷

食完野就去左city super*
d野勁貴=.="*百幾蚊,,想買刀吾得

果度刀冇咩野行既,,,*悶囉,,得個睇字,,
再去埋[無印]買左4技筆,,,l loveing it*

行行下,,行到我差d仆街
頂你丫,,*
之後就去左[西田]*買野,,送比KWAN*呵呵!!
YAN就買野比LEUNG*好令令的,,he he*
行完[西田]就去左影相=-="正爆!!"
今日一共影左3次相牙,,好開心牙,,
我覺得自己單人影果d吾令令哦,,
[樣衰]'
之就搭火車番上水嚕,,搭刀我好暈牙,,想嘔
*慘,,
之後又去左彩園買x,,呵呵*
好快速地行番屋企,,,好攰*



|