今日要要番學喇!!*[慘]*
今日頭果兩堂吾洗上牙,,要開果d咩咩社際大會牙*
開左成1粒鍾,,要我地今年既陸運會拎全場總冠軍喎*
超超*頂多咪拎埋今年既全場總冠軍,,下年我地F.5 D勁人走哂!!
[佢仲點拎丫,,噓噓,,,
今年吾知玩咩好,,吾知800家
400好-0-"
[好煩牙''
今日好悶牙,,上咩堂刀系既,,

到左放學果陣,,本來要補課嫁,,
之後差吾多成班刀走哂,,哈哈笑死我,,"
得番4個人系度咋啵!

之後同大頭,suen,leung @嘉ka一齊走,,"
好搞笑牙,,"[佢地蝦我
,,3個蝦我一個
]"
哈哈,,大頭仲搞笑,,我系咁話佢個頭


|