開學的第2日!!*
又系7點起身-0-"
換3食早餐,,,"[番學既日子每日刀系咁既]"
今日番8點半,,約左嘉ka 8點3,,"
差吾多到學校門口既時候,,"
有個牙鄭sir*企左系度,,佢話,,
[你地仲行咁慢,你地8點應該系條隊入面嫁]咁喎!
嚇到我同嘉ka丫,,即系跑囉!!"
點之入到大堂,,仲勁多人企左系度傾計,,[比人呃q左]"
上到課室冇咩野做=.="收$$收回條,,收相,,"
之系佢就話叫我地自己自由活動=0="
之後就系咁同d fd玩囉!!*
[牙leung,,yan,,布甸,,嘉敏,,]ling就訓左覺~.~"
之後無喇喇造要調位,,頂佢丫,,調左我去同隻河童坐喎"
勁吾据佢囉,,d位系前女班長,,搞嫁,,"
佢自己就同番哂d fd坐,,"[so cheap]"
之後咪投訴囉,,佢就肯調番我同yan坐,,"
星期一要交中文暑期作業喇!!
[好多人刀未做,,問我借黎抄]"-0-"
好快咁又放學喇!!

|