| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| -`明知做戲;卻能讓我快樂[!x" |
分類: 日常生活//* |
-琴日好開心呀
-琴日有1個我囍歡佢的男仔約我出去
-咁跟住傾左一陣
-見到1個女仔..識ge
-咁就3個1齊玩喇
-咁個男仔就買左個排球
-但係佢又唔比放係屋企
-咁就問個女仔喇
-個女仔話唔得wo
-咁佢就問我喇
-我咪話得lo
-都唔算開心ge
-去左公園喇
-係咁玩
-玩左冇耐係到播歌
-大約到左6點幾喇
-咁佢地係千秋ge另1面
-我就自己係第2到
-唔多開心
-就狂聽歌
-跟住之前比我飛過ge男仔同另外2個男仔行過黎
-咁比我飛過ge男仔就冇行過黎
-咁我鍾意ge男仔就走過黎同我講話激下佢
-就扮同我1齊
-咁佢就講比個女仔知
-咁跟住
-佢係到搖下我個千秋果時又諗起佢地會唱佢同我1齊
-咁就話唔好
-咁跟住話打排球
-走左去公園格黎果個場
-咁過左1陣又見到好似走晒
-咁但係又未走
-咁走番去公園
-同個女仔講叫佢做證
-佢只係扮同我1齊
-激下比我飛果個男仔-3-
-我果時好凍ah
-跟住我鍾意果個男仔攬住我><"
-我唔理咁多喇
-跟住暖左勁多
-跟住佢問我有咩feel(佢好似知我鍾意佢ge)
-咁我係到扮冇feel咁就係到話冇咩呀..好暖lo
-咁其實我覺得好開心架><
-可以比1個自己鍾意ge男仔攬住
-雖然係扮ge但係覺得好開心
-咁到左醉後真係走果時有d唔捨得-3-
-咁我就食飯
-個女仔就打黎
-講左d野之後
-叫我打比我鍾意ge男仔知
-咁就打喇
-傾左冇廿秒
-就講88了
-咁我同佢傾電話傾左1陣都h0開心耶
-之後我去左尖沙咀
-佢就打黎
-傾左1陣
-跟住好凍好凍
-好想佢係我身邊倍住我-0-
-覺得自己成日都係到妄想
-唔知e篇野會唔會成為我日誌中
-醉長的1篇
|
| 發表時間:2007-12-16 10:35 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
心心 於 2008-01-05 06:16 PM 發表:
|
網主回覆
-呵呵
-咁都睇得出!! Posted at 2008-01-08 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|