| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *>'h0玩?` |
分類: 未分類 |
-今日番到補習社有好多野玩
-好多野食
-仲有好多禮物T!m
-見到w!ll!am好無奈同埋好魚
-尷尬的feel就全程都有lo
-係到醉後
-覺得冇咁魚
-h0h0玩
-醉衰有同學入左廠喇
-如果唔係可能可以去尖沙咀果到{唔知有冇我份-,-}
|
| 發表時間:2007-12-21 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
心心 於 2008-01-05 06:50 PM 發表:
|
網主回覆
-33-嗯嗯" Posted at 2008-01-08 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
VIVIAN 於 2007-12-23 06:52 PM 發表:
嗨嗨,,,'''= = 上次來左冇留cm...*_* 而家留cmcmcmcm,,,xDD'''= =
|
網主回覆
-謝cm耶
-你一定睇左我比你的am了吧!=) Posted at 2007-12-24 10:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|