| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| -琴日的事;D |
分類: 未分類 |
-琴日我去左西九到食壽c
-同埋班fd架
-咁我就同住係我屋企付近果d去九龍灣地鐵站到會合=]
-一齊行
-因為佢地唔識去/.\
-搞到要我同一個fd一齊等1個人
-有個fd遲到左
-有個後尾先黎
-等人果到好q煩的;D
-落左站又要行
-又搞左1輪
-到左果間野
-又係到煩坐咩位
-又簡左lu~
-我食左好多野哇
-1碟有兩件
-我食左廿幾3十碟囉-v-"
-醉後飽飽的走出了壽c店
-跟住係果到影左貼紙相
-搞左n咁耐先晒相
-好喇..晒左出黎又要自己剪-__-"
-頂佢..
-之後好有童真咁走左入去冒險樂園=]
-玩得好開心呢
-又去左食雪糕
-去左個fd屋企
-睇左d好唔應該睇的=v=
-跟住落大雨
-6點先走得=____="
-溼晒=]
-好玩a_a
|
| 發表時間:2008-04-20 11:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|