♥誰都無法保證嬡情會長久 但時間長了自然就會覺得足夠:)
.♥未試過那麼在乎1個人 那種念掛的感覺太切身:>
saiching
暱稱: -♥`晴♥♥♥♥♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無主題`
爆正丫!!!
很想哭/.\
-v-
好快畢業```
文章分類
全部 (71)
9唔搭8//* (12)
日常生活//* (25)
愛情//* (14)
未分類 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*°3男○。°
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 2465
站內搜尋
                                                                2008 年 4 月 24 日  星期四                                                   


-又比人嘈 分類: 日常生活//*

-今日我又比人嘈

-比miz wong嘈

-今日去完校長果個野之後

-番到自己課室

-miz wong又開始講野:

-[你地覺得點?其實我知道邊個寫架.....(略)]

-[你地呢班咩事都冇]

-跟住佢突然又話:

-[你地班有個同學個名比人寫左係公園到]

-又無喇喇話

-[又係你呀!..X晴晴!]

-我:{o下?真架?}

-佢話:[係呀!洗唔洗我拎d相比你睇?我影底晒]

-{唔洗!}

-[你個名比人寫左上去...你覺得點?]

-{我覺得好唔開心}

-[點解?]

-{因為我唔想比咁多人知我個名!}

-[冇錯!個名係你ge私忍!....(up左一大輪廢話)]

-[我成日見到你放左學係公園架....(又up...)]

-又話

-[我勸你小心d識朋友...]

-我冇答佢...又冇望佢

-我等佢講完

-唔想佢係咁煩囉= =

-又唔關我事

-v少條仆街

-寫就寫

-唔好寫全名喇仆街

-又搞到我比人話

-果句[又係你呀]搞到我勁7想打9佢囉0n lun 9 =v= "

-大家覺得點?

p.s.我覺得miz wong係針對我...話我帶壞d女仔囉...咁又係..我做咩佢地又做咩...我剪頭髮,..佢地又剪...

但唔係我ge錯囉!

發表時間:2008-04-24 04:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 saiching 的日誌)


bblove_u 於 2008-04-25 07:48 PM 發表:
死人v少"
算啦~
真係慘!!比miss wong話..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-佢仲要話
-[又係你呀!]
-我把幾火囉!!!
Posted at 2008-04-25 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katy_1204 於 2008-04-24 08:16 PM 發表:
CMCM
我右要cm牙...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-多謝你的cm;)
-儀姐姐a_a
-你知唔知我係邊個a_a?
 
Posted at 2008-04-25 04:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]