| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| -又比人嘈 |
分類: 日常生活//* |
-今日我又比人嘈
-比miz wong嘈
-今日去完校長果個野之後
-番到自己課室
-miz wong又開始講野:
-[你地覺得點?其實我知道邊個寫架.....(略)]
-[你地呢班咩事都冇]
-跟住佢突然又話:
-[你地班有個同學個名比人寫左係公園到]
-又無喇喇話
-[又係你呀!..X晴晴!]
-我:{o下?真架?}
-佢話:[係呀!洗唔洗我拎d相比你睇?我影底晒]
-{唔洗!}
-[你個名比人寫左上去...你覺得點?]
-{我覺得好唔開心}
-[點解?]
-{因為我唔想比咁多人知我個名!}
-[冇錯!個名係你ge私忍!....(up左一大輪廢話)]
-[我成日見到你放左學係公園架....(又up...)]
-又話
-[我勸你小心d識朋友...]
-我冇答佢...又冇望佢
-我等佢講完
-唔想佢係咁煩囉= =
-又唔關我事
-v少條仆街
-寫就寫
-唔好寫全名喇仆街
-又搞到我比人話
-果句[又係你呀]搞到我勁7想打9佢囉0n lun 9 =v= "
-大家覺得點?
p.s.我覺得miz wong係針對我...話我帶壞d女仔囉...咁又係..我做咩佢地又做咩...我剪頭髮,..佢地又剪...
但唔係我ge錯囉!
|
| 發表時間:2008-04-24 04:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
死人v少" 算啦~ 真係慘!!比miss wong話..
|
網主回覆
-佢仲要話
-[又係你呀!]
-我把幾火囉!!! Posted at 2008-04-25 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-多謝你的cm;)
-儀姐姐a_a
-你知唔知我係邊個a_a?
Posted at 2008-04-25 04:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|