| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 比豬皮老屈 |
分類: 日常生活//* |
-今日我超唔開心
-因為我比豬皮姐老屈
-佢仲要係到扮q晒野咁{警告}我
-我嬲起上黎唔理咩事係到話7番佢囉
-跟住佢走左出去
-我一路話一路嬲
-愈話愈嬲
-佢番黎果時我勁啤q佢
-跟住我發現左我呢排都無喇喇話人
-嘈嘈的我
-跟住我mama打黎
-陳老c話我同6d班兩個男仔玩得好埋
-我超d0wn
-咁算
-但係我覺得都係同學仔
-玩得埋有咩問題
-雖然我係鍾意佢
-但係我都係當佢係fd
-有咩問題w0?
-我仲諗緊避唔避開同佢地見面架機會
-學校冇得講-,-
-唔知咩事囉
|
| 發表時間:2008-04-25 10:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
-hal0~
-謝cm=] Posted at 2008-05-01 10:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|