今日1:00幾出左去`同煲茵`牙靈 ,, * 去左藍田,,
點知去到個到見到 毛毛`忽忽`牙軒`牙菲`牙珊,,
跟住佢地個個都吾認得我`得 忽忽`認得我囉,,
可能今日個頭整得太mk feel ` 所以係藍田`勁多人啤我- -''
個頭整粟米` 同化妝係咪有問題先 -3-'' .. { 唉 }
返到寶林` 行左入千色`見到BB '' BB 好似靚仔左` 好鐘意佢而家個頭=]
超型` :}.. 跟住上左去樓上諗住買 { 界刀 } `點知無晒-3-'' 忽!!!!!
之後行左一陣`點知係樓上見到好大隻pool 呀 /_\* 好想要-口-''
之後個fd話有人送比我`一定 {霖} 死` .. 我就話` 如果有人送比我` 一定受佢xD'' 哈
同佢講既野非常搞GAP .. 之後就走左咯` 去到M記買雪糕` 食食食....
點知跌左野` 有2位靚仔=] 幫我汁返.. `' 之後講左唔該''佢地就走左咯`
跟住去左睇 GUCCI . LOUIS VUITTON . PC . VIVIENNE WESTWOOD . 仲有地圖袋.. 呢幾隻名牌
其實想買-口-'',, 不過驚買左返去比人 { 小 } ` 屋企人一定ON鳩到 係到嘈嘈嘈''
之後就走左佬` 返左龜.. 一陣7:00就去游水咯 -_-'一陣VERY 好玩 xD'' .. 嗯'' !
即使世界將會沒日` 只要有`我一定會好好珍惜這日 * |