多多支持!!
今日好happy呀..... 唔洗上堂呀 不過都勁鬼支力 走左去沙田校際運動會做服務生///// 呵呵!成大班人一齊去/..... 做左好多野...召集A..我做leader... 好多野做呀!做到12點幾 食飯喇.....大會請食飯喎... 食都勁飽/// 食完野都冇野做...so坐係度睇人跑.., 1號線跑第尾13次—。。—!!笑到趴街.XD
返屋企開機..... 打日記...