| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 25 日 星期三  |
| 運動會*第二日 |
今日好早起左身∼出左去。要早d返去練習喎∼之後我地就開始教雅怡後尾果到!∼
運動會開始果陣,恩光一至追到我地∼我好擔心丫><難得榮光連續win左5年!
如果加埋今年有6年了..。之後我地去換衫衫,整頭∼。一出場果陣成班就係到叫,搞到
驚驚地。之後開始跳啦,腳仔都震埋..”跳完啦,上返去果陣,佢地係到拍手,我又覺得
自己好冇用,搞到喊左出黎-口-..”
之後我地榮光win左呀!>﹏<...開心到笑到唔停得口!卡卡..
今日開心爆-3-...
  |
| 刊登時間︰2006-01-25 07:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |






|
|
kaka 知5知我係邊個呢∼
睇你都5知嫁拿
牙怡牙>3<
係5係好比面你先.我咁乖過泥流言
低5低請我食朱古力先
講下笑姐>3<
|
|
|
諾敏*~傻妹 於 2006-01-25 08:55 PM 發表:
氣.......~
次次都比你o地榮光贏...
好撚谷氣!~仆街...
But,我o地恩光都唔叉呀~
|
網主回覆
難得我地榮光連續win左5年!我地唔會輸架>﹏< 下年都會win落去>﹏<!ka Posted at 2006-01-26 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|