終於都跟他分手了` 我開過的心[真太小]`T^T'''
今日9點幾起左身` 幫我呀媽做野` 吾知點解我成身冇力` 好辛苦哇` 做完就上床繼續訓` 訓到差吾多2點先醒` 痴線成日幾冇食野` 拿拿臨食返d野先` 跟住睇左陣電視` 沖埋個靚涼` 勁無聊囉今日` 悶到嘔個隻` 怡家系9:40pm` 老公都冇打比我` 都預左咖啦` 佢有幾可打比我丫` 吾比自己再諗` 再吾開心咖喇! 呼~。再去死睡先`
今朝10點幾` 先返到屋企` 比我呀媽勁嘈` 之後我乜都冇理` 野都冇食過` 即刻上床訓覺覺` 訓到夜晚9點幾` 起1起身沖涼` 之後再訓過` 11點幾個陣` 老公又打黎` 我冇聽`咳佢線` 之後佢話我` 吾想聽咪出聲囉` 起身又打比佢` 又吾聽佢電話` 佢問我咩野意思` 我問返佢轉頭` 咁你平時又咩意思?! 跟住佢話吾傾` 咪咳線囉` 跟住我就繼續訓`