cursorshelp
saiyiu
暱稱: '., SIUYIU™﹍;,'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-16
2009-08-28
2009-06-05
多謝你>3
愛1個人:::
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 60
今日人氣: 1
累積人氣: 3294
 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

5點PM幾出左MK行街&食日本野..

之後系MK趕返天水圍..返家整野'''

整完再北上水都...琴晚水都又打交'''

成晚都好清醒,,散場先泥FEEL...

之後FEEL住返HK**

PS::今日休息一天...

下次北上再戰''''

CFYLTC

愛上你後就永遠都不會卸下對你的愛

每一天都代表I ♥ y0u:2008-11-22 08:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

琴晚又北上返左水都...玩到我就泥死啦= =''

琴晚都幾好玩既...玩到散場返HK..

本身諗住返學,,換埋校服等埋D FD一齊返..

點知等等下訓左= =''

PS::我想停一停吾想再甘玩啦!!!

玩到就泥痴跳制...

CFYLTC

為了你,,我會一直努力撐到最後!!

每一天都代表I ♥ y0u:2008-11-19 06:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

唉....近期日日都吾系屋企...s0冇咩點打日記....

成Q日都北上..上去y0...就泥玩死我啦....

頂,,今晚又返上去,,學校測驗都冇返日日訓撚死左'''

呵呵,,好彩有人幫我測埋姐..

PS::今晚水都見*

玩埋今晚真系要停一停....

吾想再變返以前既我'''''

 CFYLTC

無 論 我 們 分 開 有 多 遠 ,,, 我 的 心 仍 然 日 日 夜 夜 想 念 你

每一天都代表I ♥ y0u:2008-11-18 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

又訓撚死左= =''

今晚又北上,,皇后大道'''

又玩撚死...

PS::星期日晚又返水都><''

又玩撚死@@''

CFYLTC

每一天都代表I ♥ y0u:2008-11-15 07:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


補打12-14日 分類: 未分類

12-11-08

琴晚北上返左水都...

比仔y0吾出奇,,

但比女y0真系第一次= =''

13-12-08

返到泥訓都冇訓過...

返到HK各自回家換衫,,

大儀仲未攪掂我就同勞仔去左北江食早餐'''

未C過蒲完前精神= =''

等埋大儀就落元朗唱K...唱完打機打完返左家..

之後再出左街...

14-12-08

琴晚過左個FD屋企...訓左陣..

7點PM返返天水圍勞仔個D搵我食早餐..

食完送我搭車返學..

返到去同妹頭玩,,玩到學校塊波離都爛埋= =''

要我同妹頭掃返好@@''

見冇咩做就去左唱K..唱完就打機...

之後各自返家.....

CFYLTC

每一天都代表I ♥ y0u:2008-11-14 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]