今日豬kit尼我屋企\(.__.)/
約左10點半-[]-大家都好準時...
Ps:)原打算一齊做功課 去自修/圖書館
首先我扔走晒屋企d人( 佢地去飲茶 )
我同豬就系我屋企打機 打打打 好玩-3-
跟住打到甘上下12點幾落去食飯
一落街就到我神機妙算
豬角亮2世-_-||
1.)禮拜4 圖書館吾開
2.)自修室爆登
3.)吾記得影印
4.)做Maths冇帶Cal機
5.)食飯地區太遲落 冇位
6.)有人抄錯豬錢
哼~我d妙算就系甘厲利 系咪好聰明先-v-||
叫我小笨就岩啦qq
跟住食完野返屋企做
4粒鐘做兩樣功課~可以寫落威水史度*v*
我叻叻ma?? |