低能仔歡迎來進~~
低能仔丫;;
做咩入黎呀''
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


義工=] 分類: 未分類

今天超痛苦!!!!!!``

做義工-.-"賣米``

同樂施會賣米``

張SIR超勁- -狂賣到``

我賣到果dd-.-"

比人串疾左- -"

賣左成4個鐘``

叫左亞甄黎買=]

佢幫我買左1包``

真係好人=]``

賣完就即刻返左去LU``

返去練左陣琴;;沖個涼就出去學琴LU|``

超難- -"完全不能理解``

打住咁多先=]



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


LING 生日=] 分類: 未分類

今日係我地LING既大日子!!!

FING同佢今日一齊慶祝=]

因為佢地2個都係5月生日``

朝早10點幾``

個個都未到``

佢地2個就係咁催我黎-.-"

其實個個一係放飛機;;一係就遲到``

亞霖同亞甄遲左半個鐘``

遲到好過冇到先``

我地係LING屋企食埋野先出去唱K=]

佢個蛋糕超多CREAM-3-"

頂唔順``

食埋野之後我地就去唱K喇=]

唱左好多歌呀;;唱唱下靜靜黎左``

果2個陪坐既咩都冇做過-.-"

之後都發生左件幾大件既事下``

我地唱完;;就去廁所啦``

我未去果陣亞迪打黎``

跌左個電話落廁所囉咩事``

跌完之後開唔返囉``

算;;唔好再提``

唱完K就去左新達``

我同亞甄見悶悶地就走左``

之後去左行街``

咩都冇買-.-"買左把梳``

買完就返屋企LU~

我返到屋企果陣``

亞甄打黎;;同我講話冇匙入屋-.-"

我叫佢上黎我到坐陣先;;坐到佢老豆返黎``

佢就上左黎食飯喇``

佢走左之後我地鋤DEE啦``

開頭幾好;;唔錯``

之後就輸返$50``

呢個月得返$1.5咋``

仲要係1日之內冇左千幾蚊``

好唔開心;;屋企人都有氹我話叫我唔好唔開心``

但係都真係幾難唔開心``

我自己出左千幾蚊買部機``

今日1個小小既舉動就冇左``

鋤DEE又輸左$50``

屋企人知我好唔開心``

個個都氹我``

好感動;;喊死我``

始終都係屋企人最好``

我用哂今個月既零用``

亞媽話比返錢我``

識我既人都知我1定會拎``

但係我同亞媽講唔要``

好決絕咁同佢講話唔要``

因為知道屋企人做野真係辛苦``

我咁樣哂錢好唔應該``

個個都對我好好``

但係我唔識珍惜``

好驚到我冇得孝順亞媽先識後悔;;先知衰``

如果部機救唔返``

我大家姐話原本我第9名有得買WII ``宜家變左買返部機``

老豆又話如果我第9名既話會比多$2000我``

我即刻同佢講話唔要``

就算今個月自己冇錢洗``

都仲會問亞媽母親節想要咩``

用自己儲儲埋埋既錢去買野比佢``

亞媽就同我講話佢既母親節禮物就係要我唔好唔開心``

要我乖;;咁就得``

真係好感動;;喊到受唔到聲``

見到我喊;;佢地就以為我係為左部電話喊``

傻咩;;為左部電話我會喊成咁?``

到宜家係到打緊都喊緊``

我屋企人真係對我好好``

我唔應該咁對佢地``

愛情;;友情;;都唔係1世``

各位有亞爸亞媽既;;就好好孝順佢地``

佢地宜家煩你;;管你;;都係想你好``

你就忍1陣;;如果你真係覺得佢對你好差``

你就諗下;;如果你亞爸亞媽唔愛你既話``

你宜家應該會係天橋底;;冇得讀書;;連飯都冇得食``

所以;;你亞媽亞爸永遠都係對你最好``

冇野比得上親情;;冇野好得過親情``

"樹欲靜而風不息;;子欲養而親不在"

如果你亞媽亞爸有咩想你做好D``

你都唔好拒絕;;因為可能你1生之中``

只係有3分1既時間係比佢地``

點解唔將果3分1時間全部比哂佢地呢?``



2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


1oo問--2 分類: 1oo問``

>.[關於自己]

>* 1.叫咩名:亞蚊``
> *2.幾多歲:12``
>* 3.住響咩區:大埔``
> *4.一日沖幾多次涼:1次``
>* 5.有冇跌過身份證:冇``超LUCKY~
> *6.有冇上過咸網:有-3-"
>* 7.扑FANGA定係BLOG:BLOG`
> *8.有冇釘環:有
>* 9.單眼皮定雙眼皮:單雙亦可``
> *10.有冇戴眼鏡:戴唔戴亦可``

>。[關於現在]

>* 11.做緊咩:MSN``
> *12.聽緊咩:聽電視``
>* 13.講緊咩:冇講野-.-"
> *14.食緊咩:冇食野``
>* 15.現在既時間係:1943`
> *16.今日幾多號:8號``
>* 17.著緊咩色衫:灰``
> *18.依家係日頭定夜晚:夜晚``
>* 19.同邊個玩緊MSN:亞霖``亞LING``
> *20.上緊咩網:QOOZA

>.[最愛的...]

>* 21.小動作:玩手指=]``
> *22.雜誌:YES``
>* 23.ARTIST:冇
> *24.歌手:K/-
\Y
>* 25.SONG:好多歌都好聽``
> *26.FOOD:好食果d xDD``
>* 27.DRINK:柑桔檸檬``
> *28.劇集:冇咩睇``
>* 29.電影:吸血新世紀``
> *30.睡姿:日日唔同``
>* 31.國家:日本=]``
> *32.口頭禪:超
>* 33.朋友:膠花``
> *34.人:屋企人``
>* 35.報紙:蘋報``
> *36.牌子:SONY``
>* 37.生果:蘋果``
> *38.顏色:白色;;紅色``
>* 39.WEATHER:秋``
> *40.GAME:好多game都好鐘意``

>。[選擇題...]

>* 41.側田 OR 周國賢:側田``
> *42.JANICE OR 王苑芝:衛蘭!!!!!!!
>* 43.曾蔭權 OR 董建華:曾生``
> *44.黃偉文 OR 林夕:林夕~`
>* 45.菠蘿包 OR 雞尾包:菠蘿包``
> *46.聖誕假 OR 暑假:暑假``
>* 47.寫信 OR EMAIL:e |\/| /-\ |_``
> *48.地鐵 OR 小巴:地鐵``
>* 49.PUMA OR ADIDAS:ADIDAS``

> *50.古巨基 OR 陳奕迅:陳奕迅`
>* 51.百佳 OR 惠康:百佳``
> *52.7-11 OR O.K.:OK``
>* 53.WATSONS OR 萬寧:萬寧``
> *54.奶茶 OR 咖啡:奶茶``
>* 55.楊千嬅 OR 容祖兒:楊千嬅``

>.[LOVE...]

> *56.初戀發生左未:已發生``
>* 57.拍過幾多次拖:5次``
> *58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:好呀``亞蚊!!!!!!!
>* 59.你係咪一個好既LOVER:我都唔知``
> *60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:冇咩所謂``
>* 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:都ok架``
> *62.想要一個點既情人:有feel``
>* 63.想幾多歲結婚:26到la`
> *64.西式婚禮定係中式婚宴:西``
>* 65.隆重既婚禮定係簡單低調:簡單d好``

>。[SCHOOL LIFE...]

> *66.有冇試過唔合格:梗有``
>* 67.最鐘意邊個老師:小學既MISS SHAM``

> *68.最憎邊個老師:計埋中學數唔哂-.-"
>* 69.最鐘意既科目:|$[``
> *70.最憎既科目:PE!!!!
>* 71.有冇玩黑板:習慣``
> *72.出街食定響學校食 LUNCH:一定要係學校-.-"
>* 73.幾點放學:星期一至三咪3點9囉;;星期四五3點1``
> *74.幾點放LUNCH:12點9``
>* 75.放左學去邊:周圍HEA``
> *76.係咪經常遲到:5次咋!!
>* 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:冇``
> *78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:有`
>* 79.上堂最鐘意做咩:唔知架;;聽書多``
> *80.學校俾唔俾帶電話:比;;不過要申請``

>.[FRIENDS...]

>* 81.最搞笑:迪迪``
> *82.最白痴:個個都係架啦~``
>* 83.最可愛:迪迪``
> *84.最無知:個個都有知架喎``
>* 85.最矇下矇下:我!!!``
> *86.最吹水唔抹嘴:唔知``
>* 87.最講過唔算數:...我......
> *88.最叻:叻咩先``
>* 89.最似大姐/大佬:幸霖同學!!``
> *90.最型:冇人型囉-.-"
>* 91.最靚仔:黃子熙!!!!!!!``(雖然唔稱得上係fd-.-")
> *92.最靚女:LING`
>* 93.最串嘴:亞熙``
> *94.最坦白:冇咩人坦白架咋喎-.-"
>* 95.最多野講:成班都多野講-.-"
> *96.最鐘意傾心事:霖``
>* 97.最冇時間觀念:大頭-.-"成日遲到``
> *98.最淆:你意思係我最淆邊個定邊個最淆底-.-"?
>* 99.最姣:.....甄-3-"
> *100.最成熟:下;;霖掛``



2009-05-08 分類: 未分類

好yeah!!終於放假喇=]

今朝9點幾``比豆章個電話嘈醒左-3-"

佢問我出唔出黎``之後等左我勁耐xDD~

見悶悶地``我地就搵人喇``

結果個個都唔出``得大頭過黎``

我地搞掂埋琴日d手尾佢``

大頭就去左買野食``

豆章去左我屋企搗亂-3-"

到大頭返黎``我地就鋤DEE;;COM棉"胎"同埋潛烏龜

我贏左好多PO呀=]``承讓承讓``

之後大頭話走;;豆章又話走,,我都走埋``

返屋企換校服返學``

跟住亞霖搵我``話想同我去聯誼``

冇理由托佢手掙姐``係咪先`

之後我地就返學練笛笛lu~

返到去``同BRASS夾歌``

超嘈@@``

到4點2``終於有個BREAK喇!!!!!!``

有4個字``問左黃善怡借部機黎打=]``

4點半又要再練-.-"就死喇``

最後遲左放..遲到5點2先放``

同亞霖食左個|\/|記之後陪佢搭車``

我就返左歸lu``

返到屋企``超熱-.-"

件冷3焗到你MAMI都唔認得-.-"

即刻衝左入房換3``

呵~~鬆哂``

成日都覺得咩住套校服好辛苦``

標示住自己係1個學生``

----------------------------------

校園;;也許是要困住學生的地方``

班房;;也許是要令學生苦惱的地方``

老師;;也許是令學生最感到煩厭的人``

訓輔老師;;也許是學生一生中最恨的人``

風紀;;也許是學生一生中最大的敵人``

功課;;也許是浪費學生時間的東西``

溫習;;也許是學生最厭惡的活動``

----------------------------------

超正``xDD~

心血來潮作出黎``



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


2009-05-07 分類: 未分類

qooza..好似好陌生咁-.-"

終於比我等到個禮拜4喇...返埋呢日放假=]

放學先記得清櫃桶-3-"拎到死

好彩屋企近~可以擺返返屋企姐^^

出返去...去到聖道後冷..

我聽到既野..只係:::亞蚊~執波執波!!

仲唔小心掟左人地個波上樹^^

不過都係要自己拎返-.-

之後就係到等等等..等又等....

終於等到豆章同亞霖過黎-.-

我地就去左買野食~好味好味~=]

之後先去返聖道搵大頭..見到亞甄-.-"

原來我地身上既特徵係咁好用..如果唔係亞甄都見唔到我-3-

我地過左寶雅..平時係公園果d今日竟然唔係到!!有d o -0-

大頭又問我借錢搭車-.-"

話怕比人捉..買成人-3-

佢走左之後我就返歸lu~



sakrua073096
暱稱: 蚊``;;;;;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
比人點``
2009-06-01
2009-05-29
2009-05-22
2009-05-21
文章分類
全部 (16)
1oo問`` (2)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 674
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed