樂樂
大家好嗎?
saksaksak520
暱稱: 魚旦
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2012-04-18
頂你呀..仆街.
對你的一番話
悶/
2010-08-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 304
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 28 日  星期三   陰天


煩. 鬱悶 分類: 未分類

唉~~個個都係咁冇口齒~點做野呀~

病左仲要係咁做家務~

唉~明明就好番~正到現在...唉~

都唔知咩叫有口齒~自己講既野又話冇講既~又係到推/


都唔知係咪呀媽就大曬~

唉~明明講好左~自己又係到推推推...好好玩咩..

自己講完又唔做...個個都係咁冇口齒~

明明講左自己做番自己D野~自己又唔做..係咁叫人做.

係家長日都忍左你...你又係咁屈屈屈~吹吹吹~好玩咩!?

係咪個個大人都得個講?自己講完又唔做番~又唔係冇手..係咁叫我做

唉~咩人都係咁冇口齒LO~家人•朋友•同學...個個都係咁冇口齒~

係家長日屈尻我都唔夠...仲要係咁叫我做野`~~係咪好勁呀??

火到我~...自己唔走又叫人做...冇諗過人地D感覺~你又你講~但係,係咁迫我做

真係慘呀~



2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


家長日 分類: 未分類

金日家長日...我9:30分先起身...跟住我做好曬D野先出門口..同呀媽../我地去到學校...睇到好多人..我心就開始驚驚///因為一定講衰野多過好野..
上到去...呀媽第一件事就係咁講我平時玩電腦既野,,,跟住我係咁望住門口...跟住呀媽講講下我開始好火...係咁講我D衰野...講衰野事小..,仲要係屈人咁先火...係咁老吹老吹..正到我咩都唔講得...一講野我就死...點知...MISS問我野...我話呀媽係咁老屈...呀媽同我講...我老屈?一陣你就有得打...我個時....LISTEN到佢話我昨天打機打到11點幾...我昨天同呀傑玩到我食飯就冇開到電腦...佢都可以話我玩到11點幾..個時好鬼火...又話昨天周子打俾我講左成個鐘電話...我O左..幾分鐘..都冇5MIN~佢都可以話我講左成個鐘,,..我個時火到冇得火個時...我就睇到呀彭欣佢係到...我就下左火先...因為唔可以俾女仔睇到我火嫁嗎^^...你地都知佢幾煩嫁喇...我跟住就等佢走左...我等埋奇走左先...我就哭左出來0﹏0...因為3個MISS係咁問係咁問///又唔知自己幾煩///哇!!係咁迫`我講D我唔想講既野...我當時火到...唔想講野..佢地真係好鬼煩...係咁講係咁問...我都唔知佢地要講幾耐~我係咁大個仔...第1次家長日係用左2個幾鐘...我現在起...我要好9憎我呀媽~只係到吹..屈~都唔知佢個腦有冇事?..好9想打7佢...自己係到睇個D股票就睇幾耐都得..人地係到玩一陣就係到講...都唔知D大人係咪咁自大!~仲有~我發現周子個呀媽都幾令~哈哈~我真係火到咁我先打出來~大家幫我平下理~正常有冇人可以老屈完仲話自己岩?有就有~有都係D個腦有問題既人~都唔知係咪大人玩曬~ON9



2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


12月31-1月6日 分類: 未分類

係12月31日個日...我個偉.清.維係到玩0﹏0..點知玩玩下想走既時候..佢地又話唔去...唔去左之前...去左茶餐店食野...食野就打桌球..打完2小時就想打保齡...點知就OFF左0﹏0唔俾打0﹏0就清清請左我地打左2個鐘波..真係好正...最正就係最後打左2個鐘機,,,L4D2...好正.
正到死死下...個時就1點幾喇0﹏0...我同維偉帶清去507個到俾佢回家.0﹏0我地就一路行一路講L4D20﹏0講講下就到1:30分0﹏0我就回家



係1月1日-﹏-...冇野打0﹏0只係得個悶字-﹏-



係1月2日同1月4日..都係悶到死死下-﹏-1月2日就去左畫班-﹏-得呀羊知-﹏-學到5點就回家開3小玩0﹏0



1月5日-﹏-金日知道左維係好鐘意  "尿"屎忽嫁-﹏-...好想嘔0﹏0佢係一路   "尿"  人屎忽嘉維最好既野就係   "尿"人屎忽-﹏-大家小心-﹏-
 

1月6日-﹏-金日-﹏-我去左俾人"煲""凍"瓜個到做功課 LO   0﹏0悶到死-﹏-做完睇下維俾人捉左做功課-﹏-做做下我想睇睇偉點7法-﹏-我就想去睇個時-﹏-個話下雨...就冇得踢-﹏-快樂不知時日過0﹏0嘉維做完就係5.35分喇-﹏0我地大家回家0﹏0偉就去左BUY點0﹏0我回家後就睇清清俾我個個片0﹏0真係正爆-﹏-最後9﹏9就係到打日記0﹏0打完喇0﹏0時間係22:40分-﹏-係時候汁明天番校D野-﹏-

 

 

 

 

 

         希望你可以考得好成績-﹏-姣婆豬-﹏-


 



2009 年 12 月 28 日  星期一   晴天


2009-12-28 分類: 未分類

金日係MSN到同個人係到玩爛GAG-﹏-

金日俾人昆左0﹏0俾一個我好信佢既人昆左./

好悶呀..有咩好GAME玩呀>??



2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


冷gag-﹏- 分類: 未分類

點解個海係藍色.??

有答案嫁...估下喇.