係12月31日個日...我個偉.清.維係到玩0﹏0..點知玩玩下想走既時候..佢地又話唔去...唔去左之前...去左茶餐店食野...食野就打桌球..打完2小時就想打保齡...點知就OFF左0﹏0唔俾打0﹏0就清清請左我地打左2個鐘波..真係好正...最正就係最後打左2個鐘機,,,L4D2...好正.
正到死死下...個時就1點幾喇0﹏0...我同維偉帶清去507個到俾佢回家.0﹏0我地就一路行一路講L4D20﹏0講講下就到1:30分0﹏0我就回家
係1月1日-﹏-...冇野打0﹏0只係得個悶字-﹏-
係1月2日同1月4日..都係悶到死死下-﹏-1月2日就去左畫班-﹏-得呀羊知-﹏-學到5點就回家開3小玩0﹏0
1月5日-﹏-金日知道左維係好鐘意 "尿"屎忽嫁-﹏-...好想嘔0﹏0佢係一路 "尿" 人屎忽嘉維最好既野就係 "尿"人屎忽-﹏-大家小心-﹏-
1月6日-﹏-金日-﹏-我去左俾人"煲""凍"瓜個到做功課 LO 0﹏0悶到死-﹏-做完睇下維俾人捉左做功課-﹏-做做下我想睇睇偉點7法-﹏-我就想去睇個時-﹏-個話下雨...就冇得踢-﹏-快樂不知時日過0﹏0嘉維做完就係5.35分喇-﹏0我地大家回家0﹏0偉就去左BUY點0﹏0我回家後就睇清清俾我個個片0﹏0真係正爆-﹏-最後9﹏9就係到打日記0﹏0打完喇0﹏0時間係22:40分-﹏-係時候汁明天番校D野-﹏-
希望你可以考得好成績-﹏-姣婆豬-﹏-
|