今日我同+姐去o左漫畫展~*
買o左好多精品呀~^^''但係只係買o左三本漫畫lo………哈!
我買o左一本小櫻(1)(好難買到no.1的呀)一本好橙(1)一本甜甜私房貓(so good)一本小說---凌晨時分的初吻
重有一頂帽(黑色的cap帽)一條公仔頸飾.二隻小紅等………
好好好happy呀~!
but……聽日要測驗呀……又要努力lu……