今日係第3日
今日考EPA,PTH同Hist
我今日個d都叫ok
不過我地EPA係課室考
但之後個兩科竟然要去Hall考喎
你話有冇攪錯!!
應該一早就係Hall到考咪好...
他想從現實世界裡抽離,
卻不懂得這樣只會離我更遠。
今日係第2日
今日我考中文同chem
但係我真係兩科都唔識呀>0<
不過算啦~~
我盡過努力就算啦
我唔會太傷心的(信你就奇)
如今,當我站遠一點來看他,
竟覺得他是莫名的陌生。
也許是因為,
他看我的眼光已經不一樣了。