| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006-11-17 |
|
今日我同平時冇咩唔同
只有一樣唔同
就係我今日冇理某某人
因為我到以家都未傷心完
每次見到佢我就掉頭走左去了
因為我真係唔想見到佢
但佢正正坐我隔離的隔離
所以我都唔知點算好呀
我今日一放學就即刻走
只算佢係後面係咁叫我
但我唔通之後的日子都係咁
咁我應該做d咩呀
|
| 刊登時間︰2006-11-17 06:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日好傷心呀  |
|
咁多位大家好呀~~
我好耐冇上黎寫日記
但估唔到我一寫就係傷心的事
今日我唔需要返學
因為係學校假期
但係估唔到我係屋企玩緊msn個陣時
同我傾計的人講左d野出黎
佢講左d咩我唔可以講出黎
但仲之我睇完佢d野之後
我竟然喊左成成粒鐘
我唔知點解
但我只係知我個心好痛
佢令到我個心好傷
而且因為佢d說話
令到我個心又痛
所以我決定之後無論點都唔理佢
直到的個心好返先算 |
| 刊登時間︰2006-11-15 11:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|