| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
好悶!唔舒服 |
|
今日我冇咩做
但係一早我啊媽就叫我陪佢去睇磚
但係我真係唔想行
所以冇去
之後我啊媽去左新屋
咁係佢走左之後我就起身
之後食早餐,睇電視
我個fd仲上黎搵我拎中3考試題目
之後我地仲一齊睇"惡作劇之吻"
跟住落啊婆到食飯,玩電腦
但係我啊媽突然打電話叫我番屋企幫手整d野
之後就去左隔離屋玩電腦,睇電視,傾計,打qooza
|
| 刊登時間︰2007-07-18 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
交野返學校!見營養師! |
|
今日我8點幾起身
之後9點半出門口
返學校交野
交咩??咪係交中4學費自動轉帳的表
之後交完立即返屋企
換3出去葵涌學生健康中心
因為我要見營養師
好彩岩岩好10點半去到
唔怕遲到
之後睇完營養師就去葵芳行下
等人出黎還野俾我
就返屋企
(係葵芳行的時候,去左葵涌廣場借2套戲
1#魔盜王決戰
2#反斗狗仔隊) |
| 刊登時間︰2007-07-13 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 34 | »
|