| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
............................  |
今日考英文呀.........死拉.........又交白x锕
聽日考IS呀.......怕怕怕怕怕5及格呀
.........酸同鹼又5識分呀...................
仲要考2冊TIM................好慘呀................
呀...........我日記板無人來留言嘎.........
日日都係區.........................
唉................IS一定要及格呀...............8886
|
| 刊登時間︰2006-06-21 08:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
『麥芽糖』 於 2006-06-22 08:13 PM 發表:
|
|
|
嬋嬋 於 2006-06-21 09:22 PM 發表:
瑜瑜要加油~酸同鹼好容易分~岩岩都教左你點分啦~所以IS要合格喔!加油~
|
|