我尋晚發夢夢見自己同吹b好似鬧左交呀...
超驚嚇呀...orz...
今日又要返工la~(期待~)
今日返到去...
就先後有3個男仔帶我去「熟悉環境」...(係老闆叫ge...)
其中有2個係令仔嚟架~(心跳~)
今日又見多一個令仔la~佢叫阿聰~
原來佢咁啱尋日放假~所以我尋日見唔到佢...
我好記得佢係住將軍澳架~(佢同我講架~)
ah儀~聽日見工要加油呀~
即使我地相隔幾遠...
我都會喺心裡面支持你架~

德國瘋小孩(日本惡搞排名10-1名)
http://www.youtube.com/watch?v=ins-jBaqVxY&feature=related
|