尋晚發左一個對我嚟講超正嘅夢呀~
唔係家庭教師...
我尋晚夢見個8婆同佢條仔(其實已經分左手架la)一起嚟搵我鬧架...(唔指名la~)
跟住我鬧到個8婆喊
跟住佢條仔想做「嫁兩」,點知比我凶返轉頭喎~(笑~)
跟住我仲搵埋ar儀嚟添呀~
再跟住我就醒左la...(失望...)
今日晏就本來同吹b去跑步架...
點知因為某d原因...
所以我地變左吹水+行街~
今日比個男仔話我Q呀~
好開心呀~

銀魂 動畫更新左la~
土銀嘅代表作~
http://v.youku.com/v_show/id_XMTA1OTg3Mjk2.html
銀魂 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=611462381
呢集係講蜜蜂(天人)架...
不過我覺得呢集嘅主角其實係遊戲機...orz...

Code Breaker 漫畫更新左la~
http://bbs.ikunlun.net/topic.php?topic_id=244962&forum_id=35&forum_page=1&class_id=105
游騎好令仔呀~(尖叫~)
原來游騎係一個天才嚟架~(厲害~)

|