今日同ar儀出左去9龍灣食3餸飯~
中途見到隻「小強」呀...
我一見到就即刻驚到彈開左呀...
ar儀就嚇到呆左...
食完之後我地去左機鋪打機~
今日超熱呀...orz...
屌!!個仆街真係好撚煩呀!!!!

吸血鬼騎士 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=598369638
果然~零x優姬係大好呀~
好似有d BAD ENDING嘅感覺呀...

【腐向け】鬼畜リボーン【リベンジ】歌詞詳細にアリ
http://www.youtube.com/watch?v=Uv2avYahMYc&feature=related
|