今日出左去行MK...
我同我呀媽都唔記得左帶部電話出街呀...orz...
好累呀...
仲有2日炸~

誕生日おめでとうございます~ランボ~

Code:Breaker 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=585204629
回憶湧現!?

Trinity Blood 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?z=584727609&ct=335544320&lm=0&sc=0&rn=30&tn=baiduPostBrowser&word=%CA%A5%C4%A7%D6%AE%D1%AA&pn=0

怪物王女 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?z=584265676&ct=335544320&lm=0&sc=0&rn=30&tn=baiduPostBrowser&word=%B9%D6%CE%EF%B0%D9%B7%F2%B3%A4&pn=0
新王族登場...!?
呢次麗莎比令里救返轉頭la~互救一次~打和~

|