今日陪ar儀去睇跌打...
跟住就一起去左食「大快活」~
都OK好味la...不過都係「大家樂」好味d~
食完之後就送左ar儀去搭車la...
跟住我就喺附近行左35分鐘and行左15分鐘樓梯先返屋企~
一切都係為左減肥ar~
(p.s 個仆街好撚煩ar!!!)
REBORN 週邊~
REBORN-CCG