吸血鬼騎士漫畫更新左la~
唉...仲以為今集會打架添...
點知原來今集只係講番阿零同優姬嘅回憶...
下一集應該會打架la...(可能...)

Shit...今日IH堂竟然係校長黎睇堂ar...
老黎係唔係玩野ar???

自製嘅家教影片~
首歌係山下智久嘅抱いてセニョリータ~(超好聽ar~)
http://hk.youtube.com/watch?v=QPfIzXgtvTM

家教嘅周邊and同人本~(唔係我架...我都好想要ar...)
http://forum.ikunlun.net/topic.php?topic_id=179826&forum_id=62&forum_page=1&class_id=0

好野~星期六,日嘅「大陸之旅」取消左la~可以唔洗去la~(感動中...)
好似係因為某d人病左ar...真係慘ar...(幸災樂禍中~)
(p.s 最近好似有好多人都病左喎...不過好彩我無事~)

屌!!仆街收皮la!!!
我d「房事」關你咩事ar!!!收皮la!!!
嘈到你炸媽!!!好叻咩!!!!
嘈到你,你就大哂ar??收皮la!!!

寒蟬鳴泣之時•解--皆殺篇 漫畫更新左la~
梨花好可愛ar~希望佢唔好死la...
羽入都好可愛ar~

剛剛睇左Reborn嘅漫畫第215集嘅日文情報~
今集好似係講白蘭同幻騎士嘅邂逅ar~(!?)
幻騎士好似仲未死得去喎...仲好似進化埋添...(!?)
(p.s 今集嘅封面好萌ar~)

|