Oh Shit...點解個死豆皮會有我嘅Qooza架...

家教動畫更新左la~
好鍾意後面嘅小劇場ar~呢次係獄寺耶~
爆出左5938嘅火花耶(p.s 獄寺=59 小春=38)
http://v.youku.com/v_show/id_XNDY2ODYyMDQ=.html
Reborn Cosplay (庫洛姆)
http://tieba.baidu.com/f?kz=487816904

屌!!個仆街好燃煩ar!!!

今日同丸子出左去旺角~
一開始係陪丸子去買3~
丸子話:「你宜加好似係個阿媽陪緊個女買3咁...」
我無咁老掛...
跟住我地就去左「信和中心」入面嘅「風信子」買Reborn海報~(係我買者~)
買左2張Reborn海報ar~仲有2張好想要ar...不過未有貨ar...
聽聞下星期會有新貨ar~下星期再去過先~
話時話,ar儀間野宜加變左間精品店ar~(有史迪仔ar~)
吹b個老母今日應該打完針架la~(10月12號打完...)
打完就快d返黎la~有大事等著你去做ar~
(p.s 地鐵車廂內有個阿婆pk呀~爆笑中~)

哈~條pk輕鬆哂la~遲d佢就知死~
得罪我地係無好下場架!!!FuFuFu...

火影動畫嘅新op同新ed~
新op
http://hk.youtube.com/watch?v=5YMCCQuCjyU&feature=related
新ed
http://hk.youtube.com/watch?v=ztjfylCGt9A&feature=related
自截鈴聲(火影疾風傳ed7--Long Kiss Good Bye)
http://www.sendspace.com/file/h8gy55

自製Reborn影片~
http://hk.youtube.com/watch?v=nXyYhus4_Aw
|