今日lunch我同郭程,丸子同ar儀去左大排檔食野...點知比個死肥佬罵喎...
屌!如果我唔係著住件校服,我一早就去屌9嗰個死肥佬la!!
今日放學同郭程一起走ar~話唔定我地可能有機會喎~
唉...原來我真係買漏左本經濟作業ar...
又整左d新嘅家教頭像la~