後日係我嘅生日ar~好期待ar~
無la la打咩8號風球ar!!搞到我無得出街!!
尋晚發左個夢ar...唔知點解狂見到隻「死左嘅小強」...(本人最驚小強架...)
應該唔會係d唔老黎嘅野黎掛...

家庭教师∼彭哥列最强音樂嘉年華
音樂會特典:
http://www.namipan.com/d/5543496220d06138d811b5ff43f616022d3ac76a075ff90b
正篇:
http://www.namipan.com/d/9cf1b8f9a1ffc97369d9887a476ce93a61c72cfdfcaf2828
都幾好笑架~大部分主角嘅聲優出哂黎ar~好似開演唱會咁架~
(有阿綱,reborn,獄寺,山本,了平,可樂尼洛,細路藍波,10後一平/細路一平(同一個人配架),京子,小春,雲雀同阿骸嘅聲優)
點解無髑髏架!!(悲鳴中...)

火影動畫更新左la...雖然已經去返正篇...但仍然係好悶ar...

「我的日誌」轉左歌ar~宜加嘅歌係霜月はるか嘅「Silent Flame」(魔王と踊れ!Legend of the Lord of Lords嘅主題曲)

「我的相簿」都轉左歌ar~宜加嘅歌係栗林みな実嘅「あなたがいない」(School Days ed)

自製家教影片~(阿骸x髑髏,雲雀x髑髏,阿綱x髑髏)
http://hk.youtube.com/watch?v=GEhTQxnD1fE
睇完比d意見ar~

愛麗絲學園漫畫更新左la~宜加係過去篇~(點解咁似家教嘅未來篇嘅...)
好期待下一集ar~究竟柚香嘅過去係點架呢??好想知ar~

火影漫畫更新左la~佐助比8尾打敗左ar!!
仲要比8尾搞到成個身都傷哂...
8尾!!!我要同你搏命ar!!!

又整左d新嘅家教頭像la~









死神漫畫更新左la~做咩仲未去返主角嗰度架!!!人地想睇一護vs小烏ar!!!

剛剛睇左幾張家教漫畫嘅日文情報圖~
第1張嘅10年前雲雀好令仔ar~
有一張係10年前嘅雲雀話凱瑟琳d眉毛違反校規~擺明串緊凱瑟琳d眉毛樣衰la~
而另一張係10年前嘅雲雀比凱瑟琳打傷左,仲流埋鼻血添...雲雀嗰陣個樣好可愛架~




|