最近終於學識整頭像la~(識動架~)本來想擺喺「我的相簿」嗰度架...不過好似放唔到ar...放到上去又唔識動...所以只可以放喺我d日誌度...想攞嘅就隨便攞la~宜加暫時做住家教嘅頭像先~以後仲會新增架~要多d留意我d日誌ar~




























喺「我的主頁」嗰度播嘅歌由ALI PROJECT唱嘅聖少女領域(薔薇少女op2)轉左同樣係ALI PROJECT唱嘅跪いて足をお尝め(怪物王女ed)~

喺「我的日誌」嗰度播嘅歌由Janne Da Arc唱嘅月光花轉左CHERRYBLOSSOM唱嘅DIVE TO WORLD(家教op3)~

又整左d新嘅家教頭像la~







今日又去左陪ar儀la~不過其實我真係有d懷疑...我其實係唔係做緊「電燈膽」呢???

妖!人地同緊自己個老母講緊野炸媽!條仆街搭咩嗲ar!!!

又整左d新嘅家教頭像la~














|