今日頭2堂係家政......由於慶祝十周年...要整野來慶祝...我做猩猩>v<""呵呵
不過好難整....唉....卡卡kok就整monkey 同我一樣咁難整= ="
今日上d.t堂 哇 好眼訓...唔得囉
跟住上maths....今日唔眼訓波...
今日miss wong 又冇返......