今日第2堂係eng.....要ut阿>v<"""" 我覺得grammar早easy過reading...唉...= ="
跟住本來第3堂要中文ut 但阿sir話我地呢排多ut 所以放完假返來先ut...今日仲派愛的教育...又要人地係假期中睇晒
仲要作文 共1000字>v< 想死~~~又要作文 500字 哇 咁咪500字~~ 今個假期凍過水>v< 可憐
星期2仲要返學校 present同埋搞埋個project.....唉..星期2仲要同老母,鍾仔,同埋友哥去mk 搞到我當天可能要去老母家中換33
又要我帶33>v< 可憐阿猩猩哥哥
哇 easter 有好多功課....可憐中>v<
希望快d做完啦>v< 我仲要回鄉拜山嫁>v<
今日放學果陣 我拎走左友哥的tie.....搞到友哥死死下...跟住....xxx無啦啦搞友哥的頭髮 友哥好惡鬧人
猩猩哥哥好耐都未見過友哥發嬲....搞到我當時好驚>v<"""
|