今日....係eol day的最後一天....
今日都冇人來primary school project睇嫁..
所以我偷懶去左玩game同埋搵鍾仔同小pik....
由於佢地是做接待員 所以要坐係果度 一路睇電視(QTV播果d)
跟住我口乾...問小pik有冇水....跟住有 我就飲了
鍾仔都見口乾...都飲左...不過佢無啦啦噴水..仲要向我左腳的小腿噴..
無陰功阿>v<""" 個衰仔>v<"""""'