今日 何主任用左我地堂PE堂黎教Maths....
好嬲牙..冇得玩..
唉......有人爆我细路d野俾人聽...咁我緊係
好嬲la..話曬都係乾细路唔嬲就假la...仲同左牙
xxx反面...勁唔開心囉...今日d野唔想提la..
想知就黎問我la..