| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
同牙晴出街...  |
|

今日同牙晴出左st
去左影貼紙相,, =v=ka2
跟住佢陪我去左食野
then買左漫畫(星河滿月7).. >v<
然後去行左陣
行到superlover勁大陣屎味喎=0=
行完去左睇戲..去左睇nana
好睇到爆呀><”
跟住睇完因為太好睇
所以即卡去左買兩本漫畫(nana1,2)= =
跟住陪牙晴去釘耳洞..
佢釘完話好痛喎,,
仲話比風吹都好痛>v<笑死我呢
我地d貼紙相:

 |
|
刊登時間︰ 2005-11-12 09:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


 |
|
|
Andy 於 2005-11-14 07:31 PM 發表:
hihi~我n世無上黎啦~好對唔住呀!!!我呢排忙到嘔~~我會黎多d嫁啦!!!!
|
網主回覆
唔緊要..
你話嫁/\/\ Posted at 2005-11-19 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|