` -)))留下永遠的傷痛!!♥
sally021162
暱稱: -!|♥♥Sally-!|♥♥
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
DSE
2013-10-27
2013-10-06
2013-09-23
2013-09-19
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 5889
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 9 月 15 日  星期日   晴天


2013-09-15 傷心 分類: 未分類

 今日..

呀媽要返去印尼一個星期..

佢走左之後我就喊..

我都唔知咩事....

可能唔慣自己一個人... :'(

但佢只係返一個禮拜炸WO....

唉..咩事呀?!~

得自己一個..

唉.....

好lonely..

唔中2咁..:'(

呢幾日都係得自己一個...

唉..

時不時又喊.......



2013 年 9 月 10 日  星期二   晴天


2013-09-10 傷心 分類: 未分類

 我討厭呢個世界..

我討厭呢個屋企.

我討厭呢個呀媽..

既然你咁中意佢地..

咁你咪返去印尼住囉..

唔好返黎HK啦..

咁中2向人曬錢..

咁你咪去囉..

曬囉..

買曬D貴野比佢地囉..

我地唔洗食傢啦..

食屎得傢啦..

吊..

憎死你..

係呀..我眼紅呀..

我眼紅你買金沙比佢地食呀..

係呀..我唔底得呀..

吹咩?滿意未呀.

 



2013 年 9 月 7 日  星期六   晴天


2013-09-07 忿怒 分類: 未分類

今日..

 我真係好X嬲..

呢班咁既PK..

成班都ON99咁撚樣..

我同媽做完FACIAL諗住去食野..

就去左旺角間章記 香港仔魚蛋王倒食..

D野又咁撚貴..

服務態度差倒PK咁既撚樣..

吊你老X..

我叫左杯冷檸檬水..

飲左小小就覺得有D怪..

我同媽講左..

佢飲完就同D人講杯野怪怪地..

點知D人講有咩怪呀..

岩岩先沖..

咁我都已經冇再講D咩啦..

但係佢地班人重係咁講..

有咩怪呀..用咩沖係咁傢啦..(我聽唔倒係用咩沖)

係咁講係咁講..

咁我就開始火啦..

就同佢地嘈啦..

我話講夠未呀.ON99咁..

佢地又唔知講D咩..

咁我就講啦..收聲啦..洗唔洗咁個啦叭你講呀..

之後有個男人講..你陣味重臭呀..一講野就臭..

咁我就忍..冇再講野啦..

ON99傢??我幾時講過臭呀..

聽唔倒就去睇E生..唔好係倒嘈..

吊你老X!!!!

我見媽食完就講唔洗指意我再黎食野.ON99咁..

之後就好冇禮貌咁比錢走人..

成班都ON99咁撚樣..

講左句杯野怪就吊7我地...

ON99傢?

我係消費者囉..

係比錢黎食野..

唔係比你地班PK吊9我囉..

有病就睇E生啦..

吊你老X臭X..

我真係火倒乜咁..

冇食完就走..

呀媽重ON9..

咁人鬧倒咁都唔出聲..

SO咪成人比人蝦囉..

吊..ON99..

杯野飲落去好似係用水喉水沖出黎咁..

我之前係屋企都附近飲個一杯係咁既野..

個味真係好怪..

唔似平時飲既冷檸檬水..

 



2013 年 9 月 2 日  星期一   晴天


2013-09-02 無奈 分類: 未分類

 今日..

係第一日返學..

處理班務同埋有個開學禮..

開學禮個陣..

林點怡同盈傾左好耐..

個陣我都唔知咩事既..

因為我同盈已經唔係朋友..

佢唔會再同我講任何野..

放學就同點點,梁院慈一齊食野..

佢地同我講盈同張楓拍過拖...

咁我就知原來開學禮係講佢同張楓D野囉..

中5個陣我成日叫張楓做哥哥..

咁佢又D哥哥FEEL既..

我叫左一次後佢又冇咩反感WO..

咁我咪繼續叫囉..

我知盈中2佢..

但佢覺得我中2張楓SO叫佢哥哥..

但唔係囉..好冇?你唔好諗多左啦..

我點會中2佢呀..

SO咩都唔會同我講AND唔比佢地話我知關於張楓既事..

車..

拍拖????

你地呢D叫拍拖?拍左個半月..

咁不如唔好拍..

佢連小小錢都唔想用係你身上呀..

咁你好應該知發生咩事啦..

重要係拍拖第一個星期就已經唔理你..

咁佢扮明唔中2你啦..

冇辦法啦..邊個叫你咁中2佢姐..

自己攞黎賤..

冇人幫倒你..

之後我同返點點&慈講我唔會中2張楓..

但佢地好似唔信囉..-,-

失望..唉..



2013 年 8 月 31 日  星期六   晴天


2013-08-31 分類: 未分類

 今日去左做facial..

哈哈..

同YOYO(新美容師)傾左好多野..

例如學校,學野,壓力等..

之前做facial個陣..

佢叫我除耳環..

點知欄左.. :(

佢今日同我講會買返對比我..-,-

我話唔洗..好平針嘛..

佢就話你咁乖..咪送踐比你..

估唔倒佢重記得-,-

有D唔好意思..

做完就去食飯..

再返屋企睇電視..

唉..

地理未做完呀..點好?