今朝咁凍仲要上PE堂...真係殘酷...= =
又要環校跑 = =如果靖突然上我身...
幫我跑..你話幾好...可惜..現實係殘酷的..= =
今次跑到死下死下都比上次慢左 =o=
跑完真係好痛好痛...痛到攞命... - o -
跟住上IH,冇咩特別..上IS堂..就尼訓著左..
唔係個老師係到..一定捱唔住即刻訓...= =
lunch番屋企..食完番學校溫默書...
本來幫ya ya溫書嫁,跟住比張展昭騷擾..= =
ya ya出左去..又幫佢溫..我發現佢一個祕密...
就係....佢可能有語言問題.. = =
因為佢串比我聽過陣..明明識都會講錯..
十分嚴重..不即時治療可能會更加嚴重..哈哈..
上Maths堂就做數啦..做完Miss Lam比我地做其他嘢..
我就溫默書啦...好俾心機嫁..卡卡.. ^^
中文堂都悶悶地..英文堂就默書啦..
Unseen有個生字唔識==把corridor寫成corritor
差一個字..真係唔抵... = =
放學留低做壁報..好似冇做 =o=
5點3到走人...聽日同個big child去街街..
|