sally232232
暱稱: 珊
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
悶死----
考完試整蛋糕
今日係兒童節啊呀!!
就快要考試=.=
生日

日誌分類
全部 (16)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 34
今日人氣: 1
累積人氣: 410

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


開心 分類: 未分類

  Today I'm very boring, but I'm happy, because today and today we don't go to school, so I'm very happy...Yes!(^_^)but today day have quiz, so i have happy and unhappy la@@ ~bye bye~ 




2008 年 7 月 16 日  星期三   時晴時雨


忿怒 分類: 未分類

前幾日去深圳玩得好開心//but番到澳門就...要做番之前D功課la==有三樣功課ar,,真係做死我la




2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


滿足 分類: 未分類

hi~今曰我要去深Xar!!!都幾開心ge...係同埋琴曰丫馬哈哈##好似玩你地ar哈Q我地本來佢地等我放左學就去ge/la @@重有一樣都令到我幾開心ge...開心ge係可以做實驗""'呢個實驗係驗自己個DNA,,仲有呢,係呢個實驗係大學先有得做ga....所以可以係呢個夏令班可以做倒真係好開心***我個fd做Li個實驗做到失敗左ar!!!but我就好好彩...我成功左$$$我個fd個blog係:::http://blog.qooza.hk/mona314




2008 年 7 月 10 日  星期四   時晴時雨


愉快 分類: 未分類

我今日要番蛋糕班了,我每星期二同四都要番蛋糕班,今日最開心,因為今日有黑色暴雨警告信號,所以唔洗番學,超開心lo!!!哈哈

放左學(蛋糕班)就去左我個fd屋企play...我個fd個blog係http://blog.qooza.hk/Samantha107得閒上去睇下and留cm    bye@@@@




2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


愉快 分類: 未分類

sorry,ar...前幾日都無打過野上黎=^~^=琴日我終於拉直左個頭la_超開心--哈哈!



« | 1 | 2 | 3 | 4 | »



tofumonzter@createblog.com