2009 年 1 月 18 日 星期日  |
| 一日遊 |
分類: 未分類 |
繼N年都冇打BLOG之後
今日於打番啦
哈哈
講番之前的考試
衰左T.T
好難啊
好想XX
唉~
除左科學同地理有番少少信心之外
其他果D都衰晒
特別係英文(LIST,GE,COMP)T.T
跟住考完試之後ge一日
去除海洋公園
玩得好開心
8人遊
哈哈

cable car:]
估下我是麥野?

過山車
唔敢玩
但好多人排隊
海洋劇場換左
3隻海星

熊貓仔好可愛啊!!!

yo'大合照
哈哈
|
| 發表時間:2009-01-18 01:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
牙澄 於 2009-04-24 12:00 AM 發表:
CoMment =]
|
|
|
Y_W_S 於 2009-02-08 07:33 PM 發表:
cm x10000) sorry咁耐先上嚟.... 好對唔住...
|
|
|
因 ` 於 2009-01-21 08:51 PM 發表:
cM`* 回;
|
|
|
哇... 咁正既!? 您就好NA`=} C0mMenT;]
|
|
|
kimwk 於 2009-01-19 06:30 PM 發表:
Hm... 冇去到好似好點可惜
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|