唉...我地班比人”布”串lor...都唔知佢個咁鬼衰= =””
搞到connie同yumiko比人捉左落DM=”=
不過我地唔洗上2堂art..
yeah>v<!!
夜晚..
同suki傾電話>v<
傾左好多野..佢都話左好多野比我知..
thx@@”
e排我冇咩上網..
所以可能會小d打日記@@””
不過我打唔打可能都冇乜人黎睇= =””
e個日記ge出爐時間係@@︰2005-10-11 09:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]