| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
:: 我的好友 ::  |
|
| |
| |
|
| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 |

|
正@v@ |
|
番學校補中文lor@@””
係搭車途中..
打左比鰻魚傾@@””
佢仲係到汁緊野lor= =
我番到去...
係學校門口係冇人ga lor= =
咁諗住行去津場la∼∼
點知見到老母同益益wor∼∼
咁咪同佢地1齊入去lor= =+
1路補1路係到玩電話咁濟@@””
不過都有個小息..=v=
放左之後,,
同鰻魚..郵筒..益益..老母佢地去搭3c
佢地去唱k..
咁我就去左信和@@”
買漫畫=v=
呵呵..
係咁多..
今日打左好多日記a=0=
好累= =
∼the end∼
|
|
e個日記ge出爐時間係@@︰2005-12-30 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| « | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 124 | » | |