今日早上,本身叫呀媽佢番工時叫我醒,點知佢7:00叫左我醒囉~~*O*"
今日同8個人[五男四女(加左自己呀~~)]去mage box唱K呀~~
10:30等人等到11:xx呀~~本身11:00唱到嫁,不過等人囉,某人囉[唔講得名呀!!]~~
由11:xx唱到4:00呀~~
唱K時睇到兩個人做D兒童不宜的東東..............@.@
然後一個人知我見到,一個人唔知我見到...........
然後知果個人問我見到D咩,我傻笑,唔講野,之後佢"打"我囉,超痛呀~~~=3=
之後比兩名女生"打"完後,去左N遠處食飯呀~~哈哈哈~~^_^
唱完K把聲沙左呀~~猛叫,超正囉~~[=~="]/
唱完K去左德福商場到,我地4個女仔去左玩冒險樂園囉,然後用D"飛"泥換雪糕食~~=口="
然後行德福商場去6:00左右,就番屋企啦~~
番到屋企食飯然後打BLOG啦~~
|