今日我右遲到呀....8:00番到學校就比人記遲到....記完要抄野....同比梁根話....真係仆街呀....fuck
今日紅雨早放呀....好開心呀....今日上堂比miss梁話,重要寫200字文lo~
你地鍾意就講飽佢啦.....唔好左煩我呀...得唔得呀......
今日真仆街啦....樣樣都唔好呀....今日我仆街呀......死死死死死死......