salomexsmiley仔的bl0G`*v*
welcome=))
salomechow
暱稱: s alomechow=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-13
2010-01-16
2010-01-15
2009-12-16
2009-12-13
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 566
今日人氣: 0
累積人氣: 2239
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 不屑 分類: 未分類

琴晚`講哂d野出尼舒服哂-,-

今蕉,,遲左起身/__\本身要7:45am番去練bk sharing-,-

但我7:40仲在家@@ 

haa`但番到去原來冇人lor*0*  算~

chin``講白雪~好悶-__-

總是冇心機上miz lai堂..是chin差的原因嗎?_?

eng` irregular verb dict"

52/60@@退步了,,

hist``睇video"

那個個頭bit血的恐佈得很!!!:S

recess``去番練bk sharing

va``怎樣ar魚蛋.\__/.

超不gur你`琴晚改幅畫改左超耐,,你e+1分都吾+俾我想點=^=

不高興lor`

lunch wif好多人食;;]

紅高粱=)

番去當值`今天最不gur的事情出現了.\_/.

4D同學們-___-

叫極你地吾好嘈仲系咁,,又掉哂位``

"shhh"下你又睥,,

叫你吾好嘈又爆粗鬧=0=

逼我同erin發火了!!!!!!!!!!!!

"erin發火,,非同小可"@@

嚇親ar我都-,-

maths``狂做數-w-

he``黃色布好令^v^

i like it^v^

放學哼`

去choir,, maggie不見了/___\

完左同cherry佢地玩到5:00pm,,跟hkc小錯卜卜回家去-_-

點解冇晒棉花糖味糖糖ga :'(

好想食T^T

6:00學琴``

我想說我真系有練琴ga lor-,-

夠la =3=

 

=>換到朱古力奶bb la ^v^  掛左落書包xdd






訪客留言 (返回 salomechow 的日誌)


traVy13579 於 2009-11-07 11:11 PM 發表:
白雪幾好!
搞到我想養d野-v-
棉花糖糖我唔幫你買會點架?XD
我成日都見到好多@@
琴....我多數前1日練YO!
D 7-11BB唔令-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wawa_shirley 於 2009-11-07 09:48 AM 發表:
我見到你係紅高粱同KIM齊齊坐b0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hkc2008 於 2009-11-07 12:16 AM 發表:
書包太多飾物要扣分~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry1222 於 2009-11-06 11:00 PM 發表:
YEAHYEAHYEAH;;
放學好白痴XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



盲盲 於 2009-11-06 10:50 PM 發表:
你bk sharing?
有d咁ge事?
魚蛋= =不喜歡他
改完仲低過未改10分
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam0119 於 2009-11-06 10:03 PM 發表:
今日同左MAGGIE一齊走喎~!XD
佢3:50左右,,,就走左LA@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kimmb 於 2009-11-06 09:40 PM 發表:
你book sharing =~= ?
oh my god!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherryfing 於 2009-11-06 09:31 PM 發表:
長@@
cM;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個blog我1左-v-
Posted at 2009-11-06 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SmTakE 於 2009-11-06 09:30 PM 發表:
好長...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有d 1行2粒字=.=
Posted at 2009-11-06 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yahoockm 於 2009-11-06 09:20 PM 發表:
cm=]
小心得番朱奶冇左bb@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yyy?_?
Posted at 2009-11-06 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]