8*16
To DaY Is VeRy BeSt DaY !!
BeCaUsE ToDaY We GoInG To OcEaN PaRk ~@@~
今日我一早起身la,,,
我約左大村係我屋企樓下等呀~~
我今日遲到呀...>.<"我遲左10分鐘呀...
[[sorry呀大村,,,牙臭"搞到要你哋等!sorry呀*...]]
今日miss馬好早就到左la~~
我一見到佢都嚇左一嚇呀..."]]
佢竟然著裙嚟玩~~著裙玩真係好唔方便ga,,,
miss馬都幾玩得呀~~都陪左我哋玩好多野呀~~
miss馬好好人ga~~又善談,,,又唔小氣,,,又大方@@
同佢去玩真係唔錯~~
今日我哋玩左好多野呀,,,玩左5次越礦,,,5次海盜船...仲玩左其他機動遊戲呀!!
今日我哋玩到8點先走呀...
但係可惜miss馬6點就走左la~~
如果佢留耐d就好la!!
但係今日真係玩得好開心呀~
好好好好好好好好好好好好好好好好好好好開心呀*______________
如果日日都係咁開心就好la!!
我唯一唔開心ge就係...=.="~海洋公園太多黑色he蝴蝶la,,,
我好驚lee d ga...>.<"
今日真係勁開心呀~~
我哋今日係後門走呀,,,
我哋係地鐵嗰陣係度影相呀...
但係之後好似DeL左呀~~
我同大村返左尚德食M記呀@@
見到牙奶,,,牙奶駁多左同長左D頭髮呀"
我覺得幾好睇呀!!
我哋食完就走La...
點知係M記門口有兩個男仔...
我之前聽錯左佢話佢識我...我真係以為佢識我,,,點知原來係我聽錯~~
點知佢哋唔係識我,,,係想識我~~
跟住我同大村就係咁行la,,,
點知佢哋係咁跟住嚟...我哋落緊一樓嗰陣個人無LA la拉住我隻手唔俾我走...
跟住我唔理係咁行~~
落到去諗住見唔到佢哋就冇野la...=.="
點知一出商場出面...
嚇親我~~之後我諗住返屋企la...佢仲係後面跟住...>.<"
唔知點好,,,好彩大村送左我返屋企...好彩佢哋之後冇跟嚟~
我都唔識嗰兩個人ge...個人畫睇眼線咁~成個KaI子咁!!
無奈*______________=.="
|