| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| today~many thing~ |
今天我訓多了..
5個鐘..呵呵..
好樣..
wear夏季..
有種恨意..
=-=..
樣x10..
唉..
我就是沒有青春嘛..
要想一下有什麼髮型岩夏天..
呼
行行下先記得要抄maths..
番到去就抄..
差少少..
之後出去又無野做..
無所事事..
之後呢..
就上music..
更爆眼訓..
晨讀已經半死..
重有馬鹿做甜品..=-=
入黎..=-=
之後更暈..
唔夠訓..
kai明話我..虛脫阻著佢..
但我真係好暈..
呼..
之後小息..
就好似同琛琛玩..
http://www.isabellathemovie.com/
我dl左螢護..
好like個首歌..
第2堂..
e.p.a..
比老趙鬧..=-=
之後唉..
小息都係無野做,,
妖..好憎呀..我老豆同老母痴線架..
好撚煩..
我好耐無打過粗口係日記..
但真係好p.k..
又係到搞我間房d野..
一d自由..
被困既蝴蝶..
連我坐咩都管..
坐到我條腰好撚痛~
x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢x佢
唔打喇..無心情..
玩卡巴拉島..哼..煩撚死喇..仆街!
|
| 2006-04-07 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 好多hw.. |
今日又再創記錄..
又係4個幾鐘..
今日就係5點35分就醒左..
之後哇卡卡..睇到肥姐..=-=
我篇diary未作..so..
早番..番到去無咩人..
好熱啊..
但儀檢..唔想著夏..但又唔想..
著背心..
好大件..
好樣衰啊..
除左件冷衫..
重要整起左d頭髮..
之後我都係無作到..
第一堂變左做maths..
好努力咁做..
之後小息就去左toilet..
第2堂就上eng..
即場作..作唔切..
有d想訓..
話哂訓得個4個鐘..
係咁上下啦下話..
人地個d..變哂趴地熊啦..
都幾多野做..
第3堂中文..都有少少架..
之後做筆記借左俾90..
lunch繼續做diARY..連做左我幾個小息喇..
呼..
DIARY有安仔教我作..
重有琛琛..
但佢ENG重好過我啦..=-=
儀檢..再次樣爆..
之後上BIO..
好專心..
班野好嘈..
個個變哂做數碼暴龍..
之後上完就LAST..
都幾專心..
無哂MATHS..
唉..
之後又倒哂90D野出黎..
好驚~SOR啊..
不過話螢坐佢隔離係到笑到勁甜^^=>=..認左佢啦..
之後放學係學校做左一陣英作就走..
之後又去漫畫鋪掃..
之後又去左M記坐..
最後番屋企..
之後唉.. |
| 2006-04-06 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 356 | »
|