salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 7
累積人氣: 5194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

唉..

今日番去就無咩特別野..

都係係咁遊..

不過好大霧啊~..

直頭好似世界末日咁..

都近架喇..近架喇..

番到去..走左幾轉..

之後D霧搞到好唔舒服隻眼..

之後就係到做野,..

因為唔知做咩好..

嗯..

晨讀個D..好快睇哂..

最鍾意入面作者講唔知張咩同徐志摩講既說話..係人間四月天..

好想睇啊..

個段好正..

第一堂MUSIC..

把聲更有問題..大聲D都驚聽到..

唉..之後聽完貝多芬既歌,..幾好..

D人係到笑..

我係到聽個D德文..

但都聽唔明..

之後小息..去左TOILET..

有D傷風..同琛琛傾計

之後呢就係E.P.A..

好快就入左哩..

做唔到中文..

都無咩心機上..有聽..

之後佢問我問題..

因為我覺得D友好笑..

咪笑佢地囉..

叫我..條問題可能特登易D..

總之我都識答..

不過都唸左一陣..

佢以為我唔識答?..差d俾佢串我..

><..

問點解d外國人咁驚唔公平..

咪話因為如果偏幫d本地人..會減少佢地d權益囉..

好簡單..=-=..

小息就唔記得..

好似因為件cake..

玲拎比人睇..

件cake..變左形..

我係到整佢..=-=

到左chi..上堂都跟到..不過有d悶..

書有背..未係最熟囉..

lunch...拎左件cake=-=同支水..

其實件cake我無食到幾多..

支水放學留低左唔記得左拎..

食完野就番去..唔知做咩..

同琛傾..?

上eng..脫哂節..唔答..

唉..

無啦..helper又煩..

唉..撞左同小息同佢講佢又唔係點咩..

好傷心..=-=

小息去左toliet..

之後就知道健健都係個個test..

一齊去..

個test好多數既野..

我做到個頭勁暈..

痴左線..

之後原來萍留堂..

等佢同琛傾身體狀況..重有蓮..

kai明走左過黎..佢唔明我講咩囉..

好似外星人咁啊我..呢排..

痴痴呆..唔通我同佢地接觸過..唔記得左..so-0-

唉..

之後拉左佢比錢幫我影印張paper..

唔知幾點就番屋企..

好無聊..

不過廣寧兄幫我eng堂..

之後我都覺得自己好衰..

唉..因為我唔知點同佢講多謝..

又唔知有    咩幫佢..

佢幫我重多d囉..

不過都幾好玩既..

2006-03-17 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 

[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
2006-03-16 02:13 PM