salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 12
累積人氣: 5251
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

今日又要番學..

琴日之後既野都無打到..

就係琴日好搞野~kai明佢係msn加n咁多條友..

就姐係大家鬥博啦..跟著都係我班d人啦應該..

笑爆嘴..太白啦..

之後就係到傾計~only  kai明..

好刺激囉..句句都刺我死穴..

究竟佢想點呢..?..呢點我唸我同琛琛係一樣既..

我地都累喇..想放低喇..

只係佢地..又會好鍾意挑起人地條筋..

咁當然地佢地係唔知..

咁先想死..

算啦..

琴晚點幾先訓到..以前飲少少茶..都無野..

now..哈哈..

之後轉左幾圈先訓到..淚..

第朝6點起身..

搞完個頭..<~唔係好高咋..

番去都搭35到..啦

今日落雨正爆..之後miss柯見到我..

叫我同佢一齊行..無野講..

硬哂咁囉成個人..好唔自然..

我至驚呢樣..其他人都無咩所謂..

番到去..no  maths..琴日做左勁耐先做哂..

抄下eng..又行下出去..

好寫意..ke~..

之後bio..好專心..雖然有唸但真係..

之後小息抄埋..

eng有d悶都ok~..

又小息..咁咪輕鬆下先囉..

玲係到同萍玩..好好笑..

話佢地兩個細佬..

chi上堂..ok..都無野..

依然專心..

lunch~

去左m記..好冷清..

d人就係咁架喇..

算啦..無言..

之後飲湯~加食飽..

都只係飲湯多..

好飽..咁樣..

番去~跟著係toilet..見到琛琛..

之後出到去..ke..

企左無耐..蔡同敏大戰..

唔比佢入..重係出面玩..

笑到我地y..

健健都出唔到去個下好野囉..

之後笑到我更辛苦..

之後番班房囉..

聽完之後就maths..

我要出去///都唔識..

又係之後就好想訓..

唔知係到點..就打鐘..

小息唔記得左點啦..

都係玩掛..

第9堂..設計..

玩完剛好打鐘..特登既..

因為唔想做mahs><..

之後就清潔..

一路蹲..一路係到大叫..

好辛苦..

好似又有d眼花lu..

老趙佢入黎..

勁仔細..

係到話..煩到嘔啦..

落到操場..哈哈..

d野又係做功課..

同kai明講要幫佢占卜..

又唔肯..

之後去左toilet..

休息一陣..

好累啊..因為

咁岩佢又買完野飲..

好搞野..

之後又叫佢講d hurt既說話..

講真..真係幾hurt..

大概係自尊心過剩啦我..

結果受傷喇..忍唔住想串番去..

我保護自己既方式真係唔多掂..

重要話我著lolita樣衰..

呢樣可能最忍唔到..

但我唔想喊..

唔值得..so..只係可能刺得深啦..

唸著以毒攻毒..

之後係到講if全世界得番自己一個..但所有野還在既問題..

加上安仔..萍..

之後都走..

去左7-11..買樂怡~正><

但飲酒唔好架對我..

因為個身體都咁啦..重有~

不過飲少少又對身體好..he~好矛盾..

番黎就係到..整野..

無啦..每日番黎都咁多野整..

help..唔同世界果然係..

唔怪得大家都無認為咩啦..

2006-03-06 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 

而家呢首歌..

叫尊嚴..好岩我既feel..

尊嚴..可能係我最值錢既東西..

但我竟然都想送埋俾佢..

尊嚴..我想我寧願要尊嚴..

即使我地有機會..但機會係幾大..

定抑或根本就係度等人宣佈我lost呢..

或者無幾多人會明白我既滋味..

就有種一夜之間失去所有既野..

於是心生憤恨..

但呢個唔係我想..定係..

我唸萍先係最清楚..

我講得太詳細喇~..哈哈..

我14年黎係咪活得太精彩..

14年只不過係人地生命既(當80)4分之一都無..

但原來我經歷過既野又好似比人地多..

但點解自己一句野都無講呢..

或者當時我有講野而家既我又會唔一樣..

生命要承受既野太過多..

咁會點呢..

現在既我算係我嗎?

算係人嗎?..

我算什麼..?

在別人心中我又算什麼..?..

很想知..

但偏偏當我去追求既時候..

忘記身邊既東西..

結果當我回頭顧及時候..

又追不了......

2006-03-05 12:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]