salu
暱稱: Luv is not true
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
黛玉笑了..+2週年紀念...
天好像下了雨..
忽然想念..
春夏秋冬亂了..
結果
文章分類
全部 (711)
購衫日誌 (2)
生氣的事 (2)
平常事 (6)
偶有奇想 (1)
感動的事 (1)
歌詞 (2)
漫畫感想 (3)
劇集問題 (2)
獨有理論 (1)
未分類 (691)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Angelic Pretty
Victorian maiden
★BABY★
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 711
留言總數: 0
今日人氣: 5
累積人氣: 5244
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

今日係星期三

星期三..唔使咩啦..

之後同琴日差唔多時候起身..

來不及聽你說愛我好似開始白熱化喇?..

番到去都係似..不過又算早左d..

第一堂maths~有d悶?..ok啦..

下堂教新野~d人又要訓lu..

小息去左toilet?..

好似係又好似唔係..

第二堂art..

好努力咁畫個底..一半少d到咋..

我已無咩點傾..唔好話佢一上黎係到講啊講..一堆廢話..

粉紅色..搞下搞下咁就係..

又係到狂串人?..都唔係..係hurt人掛?..

我講到好絕..之後d人都無野好講..

唔止係一個架?..

之後個小息..好輕鬆..

都無咩野..

geog~

好精神..都無咩野..d人係咁串個阿sir..

好搞野..我係到笑?..

lunch就去左食飽..食左咩~係msn個個有架喇~..

想八就去睇下啦..=-=

最好都無d咁既人..

番到去係到同佩儀姐天南地北一下..

講下釣有錢佬個d啦..

之後搞到我有d嬲..

應該知咩事啦..知道咩個d..

eng有d嬲..嬲到無咩心上..

第2日係咁喇..

之後眼訓喎..好耐無係eng堂眼訓..點解會咁架..

可能嬲得勁..係到唸..唸下唸下~能量都無咩..

小息..又唔知見到琛個咩..

睥著佢..因本身無野做..係到抄eng..

之後拎著副牌搵琛=-=..

又打鐘..咁又閃人..

做咩test..好x啊..

咁之後就係到抄~d人kai架..抄咁快..

我抄緊第3次咋..

之後好快咁清潔..真煩..

放低左個bag係理科之後..

完左就去入星..

入得勁慢..

好黑仔..

之後就去鍍銀..

我用我既樂怡樽..

幾驚唔令..

點知出黎阿sir話幾好..><閃!~哈哈

跟著好嬲啊~!!!..

唔好提..知道既就算..

唔知既就唔好咁八啦..<~因我唔排除有d人係我info到睇到短暫既日記網址..唔係話邊個..係葉靖彥或者佢d線人咁姐..

哼!!..

我係好認真..

感覺..我之後重要行上去..好累..

好左見到萍同玲係7-11出面..

飲緊樂怡既蘋果味..=+=..

我唔鍾意呢種味..

so我又去買..

買左西柚味..

ok啊~第一啖西柚啦..梗係..

之後就有番樂怡既味..

請佢地食野..當時係到發癲..又熱喎..

一熱個人就痴左線咁架喇..

係到傾計..

我同玲係到貶低名牌..定咩啦..唔知點講..

問萍啦下..

之後就送佢搭車..係到玩..

個陣走都差唔多6 點lu~..

2006-02-22 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 

blog~

哇~我開左4個喇~到而家為止..但我唔會理..總之想上邊個就上邊個啦

http://spaces.msn.com/xdkuku/PersonalSpace.aspx?_c11_BlogPart_blogpart=myspace&_c=BlogPart&_c02_owner=1

呢個msn~既

都係用呢個好d..方便d..但係xange..d紫色好令啊..

又可以有底色..不過eng..真係頭都爆啦..

msn個個就好多野整出黎..相簿又可以play相出黎..

但d背景唔多鍾意..成塊野係上面..

呢個就一般啦..

無話咩既..用著先啦..

yahoo個個就好煩..又要set野入相簿..

好~我以後要每日開一個blog~..=-=

2006-02-20 06:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]